mandag den 28. februar 2011

Tab og vind med samme sind;)

....Og jeg bliver ved til jeg en dag vinder noget:) Julia Lahme giver i denne uge 2 Mano, Kähler kopper og en thekande væk. Jeg er så heldig at jeg i mange år havde værksted i samme gård som Jeanette der er designeren bag. Både vaser, kopper og skåle har jeg fra den gang, de blev lavet på hendes lille værksted på Bryggen. Og selv om Kähler faktisk laver dem rigtig fint og i mange super dejlige farver, så er det jo aldrig HELT det samme. Derfor vil jeg nu stadig gerne vinde, for fine det de og minder mig om min tid på Bryggen:)

Her er Jeanettes vase: Bulbino i min vindueskarm, sammen med et andet Kähler produkt: Triplo, en 3 i een løsning med fyrfad, almindelig stage og vase. Grass vasen ved siden af var jeg også heldig at få mens det stadig var Claydies der lavede den. Nu bliver den produceret af Normann Copenhagen og er desværre ikke længere helt så charmerende Min må aldrig, aldrig smadre for den er bare så fed og kan slet ikke erstattes!!!

Jeg er vild med Claydies og og det bliver du også hvis du kigger forbi deres hjemmeside. Og så er jeg fascineret og kun lidt misundelig på deres unikke makkerskab.

Nu vi er i Give away hjørnet så vil jeg da også gerne have fingrene i sådan nogle dejlige Astack stager fra Helgo;) Deltag selv hos Bare Wunderbar vis du vil;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar