onsdag den 30. december 2009

WAUUUU - Dansk bagværk!!

"Dansk bagværk,, var der engang 2 kunstlærer der sagde til mig ved en gennemgang af mine tegninger. Det var også det første jeg tænkte da jeg så disse billeder. Jeg forstod dengang ikke helt hvad de mente, men fandt senere ud af, at det er noget rigtig godt:)

Billederne har jeg fra en kunde i Toronto, Canada. Butikken hedder MJöLK (mælk) og sælger udelukkende Skandinavisk design.


Her ser man mine karafler stå og lyse op blandt andet lækkert design - det ser godt ud! ;)

Uhmm creme de la creme (for ligesom at blive inden for dansk bagværk jargonen hi hi)

Her ved dette bord kunne jeg så passende side og nyde mit bagværk og en god cafe latte - slurp!

Ikke dårligt vel? Kunne godt finde et par sager til min lejlighed i Valby her:)


Nu vi taler om det OVRE lækre så tjek denne blog http://www.nyholmcantrell.blogspot.com/

Det er 2 af mine meget gode venner, Karen Nyholm og Ned Cantrell, som jeg har kendt siden Glas- og Keramikskolen på Bornholm. De er gift og har et glasværksted i Århus. De skiller sig begge ud med deres fantastiske, fantasifulde arbejder og er virkelig dygtige. Skal man en tur til Århus er butikken absolut et besøg hver. I mellem tiden så gør dig selv en tjeneste og kig forbi deres hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar