mandag den 22. marts 2010

Jeg har gjort noget jeg aldrig troede jeg skulle gøre igen.....

Søgt ind på en ny uddannelse...Tænk engang! Og mere vil jeg ikke sige om den sag for det er slet ikke sikkert jeg kommer ind:) Men det er noget der har med mit fag at gøre, der er bare liiige nogle ting jeg gerne vil være lidt skarpere til. Og NU siger jeg virkelig ikke mere:) for så bringer det bare uheld.
Syv-ni-tretten og knock on wood!

Starten på "et nyt liv"? En kærkommen forandring? Nye udfordringer? Vi får se.

Billedet på den lille folder er taget af Kulinaria til en Design, Kunst Kogebog. De var udstillet sidste år i kæmpeformat på Cafe Englen i Århus. Desværre var jeg der ikke til at se det. Jeg er først blevet opmærksom på deres blog for nyelig men tror jeg vil følge lidt med fremover, det ser spænnende ud. Se deres blog her: http://kulinarias.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

Det er ikke første gang mine produkter er blevet brugt i en kogebog. Stod på et tidspunkt og bladrede igennem en kogebog i den lokale boghandel, mens jeg ventede på en ven. Tænkte sikke noget pænt glas!! Og opdagede at det var mit eget.....Ja og så var grafikeren på bogen oven i købet den samme som har lavet mine postkort, som også ses på billedet. Verden er lille som man siger;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar