søndag den 9. januar 2011

Indretning for børn:)

Ca hver 6. uge (altså når vi får rykker 2) går min datter og jeg på "Biblo". Vi leger med deres ting, Freja hjælper med at scanne og trykke på knapper og vi låner en taske fuld af bøger. Bagefter går vi hjem i sengen hvor vi begraver os i bøger de næste par timer. Jeg nyder at læse højt af bøger, jeg ikke allerede har læst 1 milliard gange og hun nyder sin mor der er 100 procent til stede og ikke sidder med computer, mobil eller andet der stjæler opmærksomheden.

(Forleden da jeg sad opslugt ved tasterne og hun forsøgte at fortælle mig noget og jeg gentagne gange havde sagt: Mmmmm - sagde hun snusfornuftigt: Mor jeg KAN altså godt li´voksne der hører efter!)

POUL OG FAR bøgerne hører til favoritterne. Billederne er så skønne og med massere af genkendelige detaljer og humør, der gør det lidt sjovere for moderen at læse igen og igen. Desværre er der kun 3 bøger i serien.

Poul og far bor total Retro-smart med vintage tapeter og hvis man ser godt efter!! Helbak i køleskabet:)

Live Helbak produkter til dem der ikke ved det:)

1 kommentar:

  1. Og Helbak kan man jo ikke få nok af. De er så skønne. Godt spottet.

    SvarSlet