torsdag den 20. januar 2011

Sommer snapshots

Faldt over lidt sommerbilleder her fra lejligheden i Valby, da jeg for lidt siden besluttede, at rydde lidt op på den bærbare (det viste sig dog at være en uoverkommelig opgave og derfor sidder jeg nu og skriver blog istedet hi hi). Denne vinter har været ekstra mørk og kold på alle tænkelige måder. Jeg vi ha´den ud af mit liv nu;) I dag tittede solen frem og da jeg den anden dag cyklede hjem fra arbejde kl. 16.00 var det stadig lyst. Det går den rigtige vej:)......og nå ja vi tager til Berlin allerede til April JUBIII! Og jeg glæder mig til lys, overskud, bare Bisseben, is og Latte på altanen efter arbejde, her hjemme. Gav det mening? Pyt! Og ikke vandpyt, ved mindre vandet da kommer fra disse søde skyer:

Et glas jeg ikke har lavet, desværre for det er sødt og lugter også lidt af sommer. Designeren hedder Donna Wilson

Ingen kommentarer:

Send en kommentar