torsdag den 13. august 2009

Kunsthåndværkermarked - dag 1


Pyha helt træt! 10 timer på kunsthåndværkermarkedet på Frue Plads, i skiftevis sol, vind, småbyger og hundredvis af interesserede besøgende at snakke med:) Det er første gang jeg er med. Jeg har valgt at lægge blødt ud med en dele-bod, for at se om det er noget for mig. Jeg deler med smykkekunstneren Karen Fly Melander http://www.saerform.dk/ Hun laver nogle specielle og superlækre smykker, der meget befriende skiller sig lidt ud fra hvad man ellers ser. B.la laver hun fingerringe af hanke fra 50 er og 70 er melamin campingkopper (Du kender dem godt:) På billedet ses bestik skåret ud af gamle Margrethe skåle. Bestikket vandt Biennale prisen 2007 hvor vi tilfældigvis begge var udtaget til at udstille på Trapholt. Mig med mine karafler og hun med sit bestik. Vi har allerede fået godt ryddet ud, så standen ser allerede mere bar ud end da vi startede i morges og det er jo dejligt. Vi skal nok få det til at se indbydende ud i morgen også og der er da stadig dejlige ting at købe. Her er lige et par snapshots fra vores stand. Håber jeg får tid til at se mig lidt omkring i morgen og måske shoppe lidt selv. Nå ja og så var det første gang jeg var væk en hel dag fra min lille guldklump – hun havde vist ikke engang savnet mig, så det kunne ikke være bedre. Godt for nu starter hun nok snart vuggestue, så mor her kan starte med at lave glas igen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar