fredag den 28. august 2009

Nå men hvad fik jeg så med mig hjem fra før omtalte kunsthåndværkermarked?

RINGEN du enten elsker eller hader - nu er den min! Aldrig før har jeg ejet så eksklusivt et smykke.

Fra jeg så denne skøre, skønne ring første gang var jeg solgt.
Lavet til 2 fingre af hanken fra en 70 er camping kop i yndlings farven. Den behøver ikke så megen introduktion jeg har skrevet om den tidligere og så taler den for sig selv.



Når den ikke sidder på mine fingre, ligger den til display hjemme på reolen, sammen med andre af mine skatte. En anden fin ting ved denne ring er, at den sætter fantasien i gang. Hvem har mon drukket kaffe af denne kop og hvor henne og....? Faktisk har jeg selv blæst en serie vaser med temaet camping - dem viser jeg en anden gang:)

Hvad fik jeg ikke med hjem?



Havde min datter kunne lide bamser, havde jeg købt en af de her uden at blinke. Men det kan hun desværre ikke! Faktisk bruger hun til moderens store fortrydelse hverken sut, klud, tæppe, bamse eller det der ligner. Overvejede i et svagt øjeblik om ikke Freja snart skulle have en lillesøster (med hang til bamser naturligvis) men det er måske at gå til ekstremer ”bare” for at få fingrene i en bamse – eller hvad?

Næste gang vi skal til barnedåb ved jeg godt hvad vi skal have med:)

Læs mere og se dem rigtigt her:
http://www.ratzer.dk/teddies.html

Og selv om jeg selv blæser glas så er jeg altså stadig vild med andres glas også. De her klassiske Sia Mai glas har jeg været den heldige ejer af, men desværre er de efter flere års flittigt brug nu gået i stykker. Jeg må have nogle nye snarest. En af dagene vil jeg lægge vejen forbi butikken i Kronprinsessegade og købe 2 stk. Og så passer de fint sammen med dem jeg laver, så et godt råd er: Køb af os begge og mix:)



Sia og jeg har delt værksted i flere år men Sia bor det meste af tiden i Sverige nu, når hun altså ikke lige passer butikken
http://www.keramikogglasvaerkstedet.dk/

Sia og hendes kollegaer udstiller desuden deres dejlige sager fra den 3. – 26. september 2009. Se mere her:
www.annlinnemann.blogspot.com

Ja man kan jo købe sig fattig på sådan et marked, men de viste ting var dette års ”must have" for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar