søndag den 29. november 2009

1. søndag i advent

Lidt julestemning mens vi venter.....Der har været stille her på min blog på det sidste. Jeg går og venter på at min hjemmeside skal blive klar, men det tager sin tid med den pbs løsning. Nu må den da snart være der!!!!!!!!! Det bliver så dejligt endelig at kunne "slå dørene op" til min nye hjemmeside og webshop.

ARRG for pokker synes det går så langsomt og nu er det snart jul!!!!

Og jeg glæder mig faktisk til jul. Købte i dag denne Laurids Lønborg stage hos tidligere nævnte Retrofabrikken i Næstved. Om han i virkeligheden har designet den som en adventstage ved jeg ikke, men jeg har tænkt mig at bruge den hele året. Retrofabrikken har pyntet den fint med små julekugler.

Købte også en fin gammel, flettet urtepotte som også er pyntet med lidt jul, den kan jeg have en pelargonie i til sommer. Den lille fyrfadstage fik jeg engang af en keramiker da jeg gik på Glas og Keramikskolen på Bornholm. Det er vist egentlig bare en prøve til noget større, men fin med lys i. Den dejlige trold på billedet er mit aller kæreste eje:)

Og en lille forsmag på hvad man kan købe på shoppen, når den åbner. Har netop fået taget dette flotte billede af mine børneglas "prinsesseglasset"....De plejer at være et stort julehit:)

Nå men det må være det for nu - vender tilbage med mere julestemning mm.
God 1. advent der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar