fredag den 4. december 2009

Butikken er åben!!! JUBIIII - og en lille sejr oven i:)

Så skete det ENDELIG - hjemmeside og webshop er nu oppe at køre YES YES YES!

Flere måneders aftenarbejde er slut! Ja altså - det havde ikke behøvet at tage så lang tid, men når man som jeg ikke ligefrem er en computernørd og skal lave det hele selv OG har et lille pus der vågner en gang i timen så tager det altså tid:) Det blev straks fejret med omega3 salat og luksus kaffe fra Secret Kitchen nede på hjørnet ahh.

Tjek selv siden ud her:

www.hargreave.dk - webshop med mundblæst glas

Og nu vi er ved de lykkelige begivenheder så vil jeg fortælle om en lille sejr jeg for nylig har haft! Kort fortalt blev mit produkt "carafe" kopieret og solgt i massevis af stort firma i udlandet, som nu ikke sælger den længere: Min advokat sendte et bisk brev og så kan det nok være nogen fik røde ører :) dejligt dejligt!!

Originalen lavet af mig og i super kvalitet - alle pengene værd og signeret med den RIGTIGE designers navn i bunden!

RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE - glade lykkelige hilsner herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar